Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

va?!?

Av Magnus Sandberg - 31 januari 2011 18:34

Jaha då har man varit hos läkaren idag. Sist jag var på audiologen var när man inte använde datorer för att skriva in i journaler. OJ vad jag kände mig gammal när jag hörde det !!!!!!....... Ja det kan ju förklara varför jag eventuellt behöver hörapparat, jag är snart 30.... om två år, jag har börjat bli gråhårig, höra dåligt och snart behöver jag väll glasögon oxå. Jag får väll snart skaffa hemtjänst också ;) ....... kanske någon som vill ställa upp ? :P

Nä nu ska vi inte överdriva, jag vet ju att det finns läsare som är äldre än mig som kanske får för sig att börja komma efter mig med käppar, ni vet vem ni är ;P

Men ivarjefall nu vet jag inte om jag ska ha hörapparat eller inte, och om det blir så blir det bara på det vänstra örat.


* Blöjbytnings paus *


Jag har funderat på det, vad är det som säger att man är vuxen? är det när man börjar betala räkningar eller är det vid en speciell ålder? Jag anser mig vara vuxen, på det sättet jag definjerar vuxen. Jag betalar räkningar, jag äger ett hus, jag är pappa och jag har en ålder som gör att jag får göra det mesta. Men det gör inte att jag känner mig gammal, gammal är man när man passerar 50 gränsen ungefär. och om jag tittar i min familj så kommer jag alltid vara minstingen.


OCH nu mina damer och herrar............................................
..... Veckans CASPER UPPDATERING!!!


på lördag blir min påg 2 år, tänk det är snart 2 år sedan jag satt och åt tårta när Sandra plötsligt ropade på mig från toan och meddelade att vattnet hade gått. På två år så har han lärt sig mycket nyttigt men även en massa skit. Men det är väll därför det finns en massa mostrar, fastrar, morbrödrar och farbrödrar, låtsas eller blods, det kvittar. Men lustit nog så är det alltid de som lär barnen mest skit, men jag ska inte gnälla för jag gör likadant med deras barn ;) jag tror det är ett sätt man gör för att vissa att man älskar varandra trots alla brister som finns, så länge man inte lär barnen att göra sådana saker som kan skadda andra eller sådant som är olagligt. Men på två år har jag vuxit som person tack vare min son och jag tror att jag har långt kvar innan jag är färdig. Och jag hoppas att en dag jag får dela med mig av mina erfarenheter till andra och speciellt när Casper får egna barn. Och ännu bättre så längtar jag till alla fastrar och morbröder och farbrödrer och mostrar skaffar barn för då!!!!! ska jag komma och lära kusinerna allt skit som föräldrarna har lärt min son, hehehe hämden är ljuv eller vad är det man säger ;)


nä nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, det är ju jobbedag i morgon.

Just nu är jag lite sugen på lite ostbågar (ringar), men det får jag ignorrera.

puss på er och sov gott =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Sandberg - 30 april 2011 16:57

Nu är det valborg, första maj i morgon. Jag har min helg denna helgen, vilket är lite tråkigt, men men jag var ledig hela påsken. Tydligen har sommaren kommit 3 veckor tidigare till sverige.......... tycker fortfarande att det är kallt på mornarna nä...

Av Magnus Sandberg - 18 april 2011 20:29

AHHHH vad härligt !!!!! Äntligen har det börjat stiga i graderna här hemma. det märktes speciellt idag. har varit ute lite i solen idag men som vanligt så missade solen halva mig. Oturligt nog så har bara solen tagit ordentligt i halva ansiktet så mi...

Av Magnus Sandberg - 30 mars 2011 22:31

Uppdaterings TAJM :)   det har varit ett par egendomliga veckor. Har varit inne på akuten 2 ggr och vårdcentralen en gång. Det var Casper som har varit sjuk, först ett virus som gav honom hosta, sedan ett virus som gjorde att han hade konstant fe...

Av Magnus Sandberg - 16 februari 2011 22:56

Jaha, då har det gått ca en vecka sedan jag bloggade sist, sry för att det är så långt emellan blogg inläggen.   Ja hur har då den senaste veckan varit, för min del har det varit härligt, jag har haft frivecka från jobb, dock så hade jag hoppats ...

Av Magnus Sandberg - 9 februari 2011 00:50

  "Fantasi är konsten att se sådant som ännu inte finns." - Piet Hein (1905 - 1996)   Jag tänkte att jag skulle ge er en guidad tur i mitt huvud denna gången. Jag kan inte förklara hur jag tänker till 100% men jag kanske kan måla upp en bild om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards