Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Ahhhh jag vet att jag suger på detta =)

Av Magnus Sandberg - 30 mars 2011 22:31

Uppdaterings TAJM :)


det har varit ett par egendomliga veckor. Har varit inne på akuten 2 ggr och vårdcentralen en gång. Det var Casper som har varit sjuk, först ett virus som gav honom hosta, sedan ett virus som gjorde att han hade konstant feber och till sist influensan. Konstigt nog har varken jag eller Sandra blivit sjuka. Jag har varit kroniskt trött, Sandra har haft ont och båda har bara längtat till bättre väder. Vinter har hållt i sig länge här hemma men nu börjar äntligen vädret och värmen bli bättre. Fiskesäsongen har komit igång här hemma, och det gillar vi =) det är så härligt att komma ut och få ta det lugnt, ingen stress inget annat än jag och naturen. änsålänge har jag bara varit ute 2 ggr men jag har ändå kommit hem med 3 fiskar. Svärmor har fått dem alla.


Casper har äntligen bytt favorit film, innan var det bilar men nu kan vi äntligen kombinera Chuggington och bilar (bärgarn) lite variation skadar ju aldrig. Vi har kommit iordning sånär på överallt i huset, nu har upprustnigen påbörjats, inget avancerat men lite tweaks här och var. Första punkten är att göra Caspers rum på ovanvåningen lite mer hemtrevligt för honom  + att det är lite för att testa nya idéer. det är ingen som vet hur man kan bli miljonär snabbt och lätt?? pengar det är det enda man tycks sakna för tillfället, missförtå mig rätt nu, vi har så vi klarar oss, men det hade ju varit kul om man hade varit skuldfri och kunnat åka ut och resa. Tillexempel till Florida - Disneyworld nästa år, Casper hade älskat det som invigs där då, Cars world, en kopia av Kylarköping i natural size =) 


Har pratat lite med Elin igår och i dag över fejan, det börjar märkas att hon vill hem och hälsa på. Jag misstänker att det finns ett gäng här hemma i sverige som saknar henne oxå =) Tack Lillan för att du sparkar igång mig när det gäller bloggandet. Ses sen när du kommer hem =)


Time for bed y´all =)

nite nite

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Sandberg - 30 april 2011 16:57

Nu är det valborg, första maj i morgon. Jag har min helg denna helgen, vilket är lite tråkigt, men men jag var ledig hela påsken. Tydligen har sommaren kommit 3 veckor tidigare till sverige.......... tycker fortfarande att det är kallt på mornarna nä...

Av Magnus Sandberg - 18 april 2011 20:29

AHHHH vad härligt !!!!! Äntligen har det börjat stiga i graderna här hemma. det märktes speciellt idag. har varit ute lite i solen idag men som vanligt så missade solen halva mig. Oturligt nog så har bara solen tagit ordentligt i halva ansiktet så mi...

Av Magnus Sandberg - 16 februari 2011 22:56

Jaha, då har det gått ca en vecka sedan jag bloggade sist, sry för att det är så långt emellan blogg inläggen.   Ja hur har då den senaste veckan varit, för min del har det varit härligt, jag har haft frivecka från jobb, dock så hade jag hoppats ...

Av Magnus Sandberg - 9 februari 2011 00:50

  "Fantasi är konsten att se sådant som ännu inte finns." - Piet Hein (1905 - 1996)   Jag tänkte att jag skulle ge er en guidad tur i mitt huvud denna gången. Jag kan inte förklara hur jag tänker till 100% men jag kanske kan måla upp en bild om...

Av Magnus Sandberg - 31 januari 2011 18:34

Jaha då har man varit hos läkaren idag. Sist jag var på audiologen var när man inte använde datorer för att skriva in i journaler. OJ vad jag kände mig gammal när jag hörde det !!!!!!....... Ja det kan ju förklara varför jag eventuellt behöver hörapp...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards