Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Hej hopp värmen e snart här

Av Magnus Sandberg - 18 april 2011 20:29

AHHHH vad härligt !!!!! Äntligen har det börjat stiga i graderna här hemma. det märktes speciellt idag. har varit ute lite i solen idag men som vanligt så missade solen halva mig. Oturligt nog så har bara solen tagit ordentligt i halva ansiktet så min vänstra sida är solbrännd men inte min högra. Har fastnat lite för havsfiske nu oxå, änsålänge har jag bara fått en spätta men jag har bara varit ute två gånger. I morgon blir det en tur ut till malmö och lite bottenmete i hamnen. hoppas på att jag har sådan tur som vissa som brukar vara där, de drar upp fina havsöringar. Casper har äntligen blivit frisk, har fått fastställt att han har förkylningsastma och ansträngningsastma, nu har vi äntligen fått medicner till honom. Han trivs bra på dagis och han trivs med familjen. Han tyckte att det var JÄTTE kul att rensa i mormors och Kents Guldfisk damm, Han och Fille var i full gång hela dagen. När vi sedan körde hem så hade vi en liten påg som var så trött att han däckade totalt i sängen när han äntligen fick ligga på kudden. Nu till helgen så blir det lite jobb här hemma på fredagen, sedan på lördagen så ska det bli en tur till skånesdjurpark med familjen, kommer bli kul att få spendera lite tid med dem också. tycker att jag har jobbat de flesta fina helgerna nu på senaste så jag hoppas att detta blir en fin helg också. Sedan på söndagen blir det väll jobb här hemma igen, måste ju få tag i ett staket för Casper har börjat rymma ut igenom altandörren och sedan ut på gatan. Jag fick jaga runt efter honom igår och det fick även min kära fru. nä nu tänkte jag slänga upp lite foton gamla som nya så ni frå ngt kul att titta på.


  Här tar man en god öl på Bakken i Danmark

  Vår senaste kisse som vi hade tills Casper Kom till oss

   En bild på mig och frugan, i får lägenhet i S.Sandby

   Julbild på Casper innan han fyllde ett.

   Samma som ovan.

   Andra dagen i Caspers liv. Mormor håller honom.

  Första natten i Caspers liv =)

   Första dagsljuset lysser in på honom  

  1 timme innan vi gifte oss, syns det att Sandra e gravid?  

  Ca 1 timme efter vi blev "dömda" till livstids förhålande =)

    I Bakken, bröderna Grus med storasyster

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Sandberg - 30 april 2011 16:57

Nu är det valborg, första maj i morgon. Jag har min helg denna helgen, vilket är lite tråkigt, men men jag var ledig hela påsken. Tydligen har sommaren kommit 3 veckor tidigare till sverige.......... tycker fortfarande att det är kallt på mornarna nä...

Av Magnus Sandberg - 30 mars 2011 22:31

Uppdaterings TAJM :)   det har varit ett par egendomliga veckor. Har varit inne på akuten 2 ggr och vårdcentralen en gång. Det var Casper som har varit sjuk, först ett virus som gav honom hosta, sedan ett virus som gjorde att han hade konstant fe...

Av Magnus Sandberg - 16 februari 2011 22:56

Jaha, då har det gått ca en vecka sedan jag bloggade sist, sry för att det är så långt emellan blogg inläggen.   Ja hur har då den senaste veckan varit, för min del har det varit härligt, jag har haft frivecka från jobb, dock så hade jag hoppats ...

Av Magnus Sandberg - 9 februari 2011 00:50

  "Fantasi är konsten att se sådant som ännu inte finns." - Piet Hein (1905 - 1996)   Jag tänkte att jag skulle ge er en guidad tur i mitt huvud denna gången. Jag kan inte förklara hur jag tänker till 100% men jag kanske kan måla upp en bild om...

Av Magnus Sandberg - 31 januari 2011 18:34

Jaha då har man varit hos läkaren idag. Sist jag var på audiologen var när man inte använde datorer för att skriva in i journaler. OJ vad jag kände mig gammal när jag hörde det !!!!!!....... Ja det kan ju förklara varför jag eventuellt behöver hörapp...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards