Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Sry =)

Av Magnus Sandberg - 24 januari 2011 09:29

Hej igen, jag fick en långväga pik igårkväll, hela vägen från Staterna, att jag inte har bloggat på ett tag nu, och därför säger jag förlåt. Den senaste veckan har varit lite jobbig, förskylning som e´riktigt seg, misstänker att jag hade feber i veckan, men va f*n jag gick och jobbade ändå, men pga detta så har jag inte varit direkt pigg. Nu är jag ledig i 2 dagar och ska ta ut lite vila. Igår så började det snöa igen!!!!! vill ju bara att det ska vara varmt. Förvisso så är det inte jag som lider av det men ändå..... jag hade gärna bytt till 15 grader som jag hörde det var i staterna.


Pratade med Lillan på Fejjan och har nu kommit på att jag har ett uppdrag sedan när hon kommer hem =) jag ska få henna att tycka bättre om ostringar än ostbågar.


Dagis uppdatering, tydligen har det börjat gå lite bättre nu, men han gråter fortfarande när man lämnar honom men det går över fort. Han har börjat göra stora framsteg med blöjan, på morgnarna så är han torr så vi har börjat att fundera på att börja träna med pottan, då kanske man kan slippa blöjan innan han fyller 3 kanske. 


På tal om ålder, februari närmar sig med stormsteg, den blir en dyr månad tror jag. Jag fyller år den 4:e Caspie fyller år den 5:e, men iofs så jag blir bara 28 så jag blir nog inte firad av så många. Jag hoppas bara att frugan inte glömer bort mig, jag kan ju i varje fall få lite sovmorgon eller ngt sådant helgen efter, för som vanligt så jobbar jag när jag fyller år vilket är väldigt tråkigt.


Den 31 januari har jag äntligen fått min läkar tid till Audiologiska avdelningen på LundsLasarett. För de som inte vet så kan jag förklara.

När jag var liten så fick vi reda på att jag hade nedsatt hörsel på höger öra, jag hade väll en 75% hörsel där, så det har aldrig varit ett hinder............. förrens nu, precis innan sommaren 2010 så åkte jag på en förskylning, tyvärr så satte den sig på öronen. Detta har tyvärr gjort så jag har förlorat ännu mer hörsel på höger öra, jag hoppas nu att läkarna kan hjälpa mig med att rätta till felet, kanske de kan ta bort vätskan som gör att jag hör sämre eller att de kan hjälpa mig med att få åter störe delen av min vanliga hörsel med hjälp av hjälpmedel. Så till alla er som inte visste om detta och ni har reagerat på att jag inte verkar ha lyssnat på er, Förlåt ibland hör jag inte alls vad man säger till mig, detta är ju speciellt när man är många på ett ställe och när man kanske har barn som det är full rulle på, men som sagt så hoppas jag  att problemet snart är borta.



Nä hoppas att ni får en härlig dag, både ni här hemma och till er som är på andra ställen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Sandberg - 30 april 2011 16:57

Nu är det valborg, första maj i morgon. Jag har min helg denna helgen, vilket är lite tråkigt, men men jag var ledig hela påsken. Tydligen har sommaren kommit 3 veckor tidigare till sverige.......... tycker fortfarande att det är kallt på mornarna nä...

Av Magnus Sandberg - 18 april 2011 20:29

AHHHH vad härligt !!!!! Äntligen har det börjat stiga i graderna här hemma. det märktes speciellt idag. har varit ute lite i solen idag men som vanligt så missade solen halva mig. Oturligt nog så har bara solen tagit ordentligt i halva ansiktet så mi...

Av Magnus Sandberg - 30 mars 2011 22:31

Uppdaterings TAJM :)   det har varit ett par egendomliga veckor. Har varit inne på akuten 2 ggr och vårdcentralen en gång. Det var Casper som har varit sjuk, först ett virus som gav honom hosta, sedan ett virus som gjorde att han hade konstant fe...

Av Magnus Sandberg - 16 februari 2011 22:56

Jaha, då har det gått ca en vecka sedan jag bloggade sist, sry för att det är så långt emellan blogg inläggen.   Ja hur har då den senaste veckan varit, för min del har det varit härligt, jag har haft frivecka från jobb, dock så hade jag hoppats ...

Av Magnus Sandberg - 9 februari 2011 00:50

  "Fantasi är konsten att se sådant som ännu inte finns." - Piet Hein (1905 - 1996)   Jag tänkte att jag skulle ge er en guidad tur i mitt huvud denna gången. Jag kan inte förklara hur jag tänker till 100% men jag kanske kan måla upp en bild om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards