Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Arbetsdag

Av Magnus Sandberg - 12 januari 2011 07:04

Ja då sitter man på jobbet sedan 1 timme tillbaka. Trött som ett as, jag sitter och väntar på att Sandra ska höra av sig om Casper. Han blev ju lämnad tidigt idag och jag hoppas att han blev utvilad inatt. Han somnade som en stock igår kl 19.30 ca. Hoppas att de inte ringer från dagis och säger att det inte går, så som de gjorde för 2 veckor sedan. Det är lite svårt att sitta och blogga på en telefon så det kommer kanske mer i kväll. Peace out for now

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Sandberg - 30 april 2011 16:57

Nu är det valborg, första maj i morgon. Jag har min helg denna helgen, vilket är lite tråkigt, men men jag var ledig hela påsken. Tydligen har sommaren kommit 3 veckor tidigare till sverige.......... tycker fortfarande att det är kallt på mornarna nä...

Av Magnus Sandberg - 18 april 2011 20:29

AHHHH vad härligt !!!!! Äntligen har det börjat stiga i graderna här hemma. det märktes speciellt idag. har varit ute lite i solen idag men som vanligt så missade solen halva mig. Oturligt nog så har bara solen tagit ordentligt i halva ansiktet så mi...

Av Magnus Sandberg - 30 mars 2011 22:31

Uppdaterings TAJM :)   det har varit ett par egendomliga veckor. Har varit inne på akuten 2 ggr och vårdcentralen en gång. Det var Casper som har varit sjuk, först ett virus som gav honom hosta, sedan ett virus som gjorde att han hade konstant fe...

Av Magnus Sandberg - 16 februari 2011 22:56

Jaha, då har det gått ca en vecka sedan jag bloggade sist, sry för att det är så långt emellan blogg inläggen.   Ja hur har då den senaste veckan varit, för min del har det varit härligt, jag har haft frivecka från jobb, dock så hade jag hoppats ...

Av Magnus Sandberg - 9 februari 2011 00:50

  "Fantasi är konsten att se sådant som ännu inte finns." - Piet Hein (1905 - 1996)   Jag tänkte att jag skulle ge er en guidad tur i mitt huvud denna gången. Jag kan inte förklara hur jag tänker till 100% men jag kanske kan måla upp en bild om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards